luni, 5 ianuarie 2009

Magia unei clipe de vraja




Betie de magie in bratele tale. Iti simt bataile inimii, iti simt mangaierea, iti simt magia. da, esti un vrajitor! Ma topesc privindu-te si mintindu-ma ca esti aici. Mi-e teama sa deschid ochii si sa nu fii real! Doresc sa te ating, doresc sa te simt... doresc iubirea pe care nu am mai simtit-o de atata timp...Ai zambet de vraja... Iti privesc buzele si imi inchipui dulceata lor. Magia este in tot, in clipa, in privire, in mainile tale cu degete lungi... Vrajeste-ma ca sa ma las vrajita!


Seara de Craciun in valtoarea unei vieti agitate! An greu, in care am cunoscut disperarea unei suferinte... am uitat ce inseamna magie... ma invart in panzele iluziei ca ceva ceva se va schimba... si atunci intervine magia. Cunosc speranta intr-un zambet deschis si sincer... Poveste de Craciun in care bradul este luminat de aura sperantei...vii la mine, ma privesti si cad fermecata in mreaja... am sters orice clipa urata din viata de pana acum... Am sters tot si am lasat locul magiei... "Pune-ti o dorinta!" , imi soptesti... si imi doresc sa fii cu mine, sa simt ca traiesc. Si te simt... Deschid ochii, e totul o iluzie...



Povestea a inceput in seara de Craciun. Un Craciun al sperantei, in care iti analizezi viata, pui punct clipelor urate si incepi altceva. Fericirea este un dram de iluzie. Dureaza atat de putin incat tre sa te bucuri de clipa. Dulceata magiei consta in faptul ca tre sa o consumi atunci cand dai de ea... poti sa o gusti o clipa, poti sa o gusti o viata... Nu e o stare eterna... Dar este legata de firul iubirii... Se leagana, nu o prinzi si te chinui. In momentul in care o prinyi, nu ii mai dai drumul. Te legi cu disperare de ea, si te rogi, si speri... Vrajitorule, arata-mi calea catre inima ta!


Ma minti frumos si ma las mintita... caci magia consta in a ma preface ca te cred... Te sarut, dar sarutul meu se pierde in aer. Din nou iluzie... si dintr-odata te simt. te-am transformat in ceva real, in ceva palpabil... Iluzie sau realitate, sinceritate sau ipocrizie, adevar sau minciuna... Esti o vraja si vreau sa simt cum ma invalui... Vreau sa simt oxigenul din saruturile pe care mi le dai. Vreau sa inaintez pe panza magiei tale... Este alegerea mea, nu vreau sa dau inapoi. M-ai cucerit cu magia si pun inima ta in palma-ti ca un glob de cristal care se poate sparge oricand...









Niciun comentariu: