miercuri, 14 ianuarie 2009

Clipe in asteptarea ta...


Am adunat fiecare clipa de cand nu ne-am vazut. Si le-am pus intr-un pahar de cristal. Si am adunat fiecare moment pe care le-am petrecut impreuna si le-am pus intr-un sac al amintirilor frumoase. Il car cu mine peste tot, iar din cand in cand scot cate un moment care imi reaminteste de tine... Se mai intampla din cand in cand sa imi dai cate un semn sa nu te uit. Si multe zambete! Cat de frumos zambesti! Mi te imaginez in fata mea si singura dorinta este sa nu ma trezesc... imi place visul asta si vreau sa dureze mult...



M-am intrebat daca stii sa iubesti si ce forma ar lua iubirea ta. Ar fii un dram de nebunie in care m-as avanta cu tine ca intr-un dans feeric... Ar fii o floare nemuritoare, sau un fluture care alearga pe un camp plin de culori...



Mi te imaginez aplecandu-te asupra mea si privindu-ma cand dorm, simtindu-ti mangaierea tandra, sarutandu-ma senzual. Iti simt rasuflarea de parca ai fii langa mine, acum, si imi doresc din ce e in ce mai mult, sa te apari... Imi doresc sa te privesc si sa nu ma mai satur de sarutarile tale, sa iti simt emotiile, sa imi bata inima cand imi vorbesti...


Clipele par lungi si nesfarsite. Nu le mai numar, nu le mai bag in seama. Ele vin si trec, doar ca asteptarea le da greutate. Le da si valoare. Efemere sau nu, clipele isi cauta sensul... si de cele mai multe ori si-l gasesc. Clipele mele sunt altfel, devin in asteptarea ta fluturi colorati care zboara si poposesc in timp. Eu continui a le aduna una cate una si a le pune in pahar.


Am adunat fiecare geana care mi-a cazut pe obraz intr-o batista si mi-am pus dorinte. Pentru fiecare aceiasi... sa te intorci la fel! Si acum astept sa iti observ privirea si sa te simt acelasi. In cazul in care nu ai mai fii tu, oare ce as face cu clipele adunate in paharul de cristal, cu genele adunate in batista, cu sentimentele stranse in piept?... Cu dorintele in care esti neincetat tu, cel asteptat?...

Niciun comentariu: