duminică, 19 iulie 2009

Pierduti in timp

Ne regasim dupa lungi sperante. La fel si totusi schimbati. In armonie si nu prea. Incercam sa culegem tot ce putem din celalat si sa ne intelegem din spatele unor ochi mereu in cautare de senzatii si insetati de cunoastere. Pare la fel chiar si dupa atata timp... Ma priveste de parca acum m-ar regasi in timp si cautand ceva shimbat pe fata mea. Sunt la fel... Nu imi dau seama daca este bine sau rau, daca ar fii preferat sa fiu altfel sau nu... stiu doar ca in fiecare din noi cautam o umbra de iluzie, o umbra de altfel. Razvratitii fara iluzii, hotii fara meserii, prichindeii cu zeci de jucarii, marea de incompetenti in ale gandirii logice nu ar intelege ce vreau sa spun. Nici macar o parte din sefii mei nemultumiti mereu de subalterni, sau fosti iubiti care mai intra sa gaseasca un post (nu mai cautati inutil, am sters orice amintire care mi-ar tulbura aparenta fericire sau stare de hibernare)...
Ne regasim pe strada in orice zgomot care ti-ar atrage aparent atentia. Atentia asupra unei glume proaste spuse de cel de la masa de langa, sau de miscarea unduitoare a unei tinere care incearca sa imite cu brio sau nu prea sex-simbolurile unei lumi hollywoodiene. Nu ma mai misca nimic, nu mai sunt atenta la nimic, nici macar la discursul lui Boc care este parca din ce in ce mai prezent in Ramnic, dar imi atrage atentia puzderia de garzi de pe langa... hmmm... Au multi muschi, si doar atat...
Am ajuns sa fiu indiferenta la o lume care m-ar putea rani, incerc doar sa gasesc o clipa de liniste si sa rup o clipa de fericire in persoanele care ma inconjoara, in prieteni, si chiar si in tine care incerci sa ma regasesti dupa ceva timp. Si ma gandesc, oare in ochii tai sunt la fel?...

P.S. Cineva tot a castigat poza sexi pe care am promis-o muzei care ma inspira pt urmatorul post! U! ;))

2 comentarii:

sergiu.mir spunea...

M-ai dat pe spate! "Dacă aş fi maşină probabil că aş fi cu roatele în sus", ar spune cineva. În cel mai bun sens al cuvantului. Acum serios... Îmi place pentru că ai dreptate şi pentru că mulţi dintre noi ne regasim din cand în cand aici.
Mai scrie, mai citim...!

MARIUS ALBU spunea...

as fi vrut sa comentez alte post-uri...
cu siguranta cel in care vorbeai de cucerirea femeilor frumoase si destepte.sunt misogin, asa ca n-o fac.
ar mai fi cel in care te ineaca tristetea...;sentimentul ma deprima nespus,asa ca renunt.
si ca sa-mi proiectez "subtirimea"(a propo de freude),m-am oprit la cel cu poza sexy.de fapt e un ps...,hm,am ratat-o si p-asta:P