marți, 28 iulie 2009

... Freud din colt avea dreptate!

Am observat un fenomen foarte ciudat. Si inclin sa cred ca Freud, cel pe care l-am blamat atat, l-am pedepsit aruncandu-l intr-un colt, a avut dreptate! ( Sa-l ridic de acolo pe geniu). Un barbat se poarta urat cu o femei cand o place, iar cand se poarta frumos inseamna ca nu isi mai scunde sentimentele. O femeie se poarta frumos cu un barbat, adaug eu, pentru ca este in firea ei. Nemernicii din ziua de azi insa, iubitori de masini, de orgii sexuale, de a fii mai tare in ochii prietenilor, oare ce aleg intre o femeie frumoasa, desteapta, cu personalitate, si una la fel de frumoasa si proasta?? stiu deja raspunsul pt ca am fost pusa in postura asta. Femeile destepte sunt rare, femeile unice si mai rare, cele profunde aproape inexistente, dar ei barbatii... adevarati vreau sa spun, cum sunt? Unici la fel de rar, iar profunzime... cine stie.

Vorbeam intr-un post anterior ca am un mare defect. Acela de a-mi da seama si de a citi caracterul unei persoane din gesturi, din priviri, din modul in care vorbeste. Doar ca si eu ma pot lasa inselata de aparente... Un fin psiholog niciodata insa nu-si alege anturaj prost. Ci doar diferit. Asta e f clar... In dragoste totul este permis si in acelasi timp nu... oameni singuri care isi expun refularile in grupul de prieteni aruncand cu piatra in relatii, ma dezgusta. Si iau distanta. Nu de putine ori am intrebat ce anume ii fascineaza pe barbati sau ii face sa para mai Macho! Sa cucereasca o femeie proasta, sau o femeie desteapta. Si cat de greu este sa o pastreze langa... :-)

De ce am scris acest post? Pentru ca am realizat cat de important este sa spun ce gandesc, chiar si barbatilor care stiu sa cucereasca o femeie desteapta, dar nu si sa o pastreze langa... Si pt ca azi in urma cu un an am realizat ca mi s-a intamplat lucrul asta. Si cine stie de cate ori o sa mi se mai intample...

Niciun comentariu: