marți, 17 februarie 2009

Cum e sa furi de la cineva si sa te alegi cu... prostia!

Am furat o gogoasa. Era in camera sorei mele, intr-o farfurie pe scaunelul pe care il foloseste pe post de masuta, uneori chiar si pentru laptopul meu... De ce va spun asta? nu ca m-as simti vinovata. Ci pentru ca apoi cu nerusinare i-am spus ca de fapt nu am mancat-o eu... Ci Adi, prietenul ei. Doar ca am exclus din vedere altceva. Adi este plecat de cateva luni din tara. La dracu! Apoi a inceput tornada! Doar pt o amarata de gogoasa...
Altadata, un prieten de al meu, hi, hi, ca stiu ca imi urmaresti blogul asa ca nu ma injura, mi-a marturisit, intr-o seara de club cu masti si costume haioase, ca toate lumea vrea printese si zane. Na, ca el o vrea pe Baba Cloanta. Apoi, cu satisfactie, m-am gandit la o parodie a Cenusaresei, in varianta romaneasca. Doar ca in rolul principal il vedeam pe Catalin Fumuru, colegul meu de teatru pe care il vad mai des la tv prezentand meteo decat vorbim la telefon. Cu el jucam niste scene frumoase si nu de putine ori era printul... asa ca mori de ciuda Cataline, ca in seara acea m-am gandit la Dumitru in rolul principal pupand-o pe Baba Cloanta! uite asa a furat Dumitru rolul lui Fumuru dintr-un posibil viitor film al meu la regie... Problema se pune insa cine o va juca pe Baba Cloanta? Dumitru ma repartizase deja in rolul asta demult... Doar ca azi i-am dat vestea cea mare: nu am gasit costum! Am cautat! deh, poate altcineva va avea noroc si va gasi costumul potrivit!
Care ar fii concluzia din toata debandada asta de insiruire de cuvinte de asta seara? Ca toata lumea fura de la toata lumea, nu de putine ori idei, alteori lucruri sau sentimente...
Dar de cele mai multe ori, se fura prostia! Ei da, ai auzit bine! Pai ia uite-te putin matale la show-ul lui Badea din fiecare seara ca el iti da cele mai bune exemple... Mda, dracu stie ce am vrut sa zic aici, intelegeti si voi ce vreti...;)

Niciun comentariu: