sâmbătă, 13 iunie 2009

Daca fericirea ar striga, ar auzi-o orisicine?...

Daca fericirea ar striga, ar auzi-o orisicine? Daca fericirea ar avea glas si ti s-ar adresa, cum i-ai recunoaste glasul... Ce inseamna sa fii fericit?...
Ca o ironie a sortii pe mine fericirea ma deprima, da. Dupa fiecare moment frumos suspin apoi si raman putin marcata. Vreau sa imi ramana undeva in suflet, in fata ochilor momentul in asa fel incat sa nu uit niciodata. Imi place sa fac oameni fericiti si daca mi-ar sta in putere as face pe toti cei din jurul meu...
O prietena intr-o zi ma intreba daca stiu ce vreau de la fericire. Nu am stiut ce sa-i raspund. Pentru ca am realizat ca m-am multumit cu momente. M-a mai intrebat daca stiu ce vreau de la mine si de la un el, indiferent care ar fii el. Si aici am ramas interzisa pentru ca am realizat ca nu stiu sau nu mai stiu ce inseamna un noi... cand cineva ma ia in brate devin crispata si ma intreb ce vrea de la mine, apoi ma inchid in carapacea mea...
E trist cand realizezi ca esti singur cand stii ca esti de fapt ca cei din jur, nu?

2 comentarii:

Unknown spunea...

Ma regasesc in totalitate in aceasta postare.O fii bine,o fii rau ceea ce simtim?timpul va decide

Letty spunea...

Raspuns pentru Clau!

Nu stiu daca e bine sau rau ceea ce simtim, stiu doar ca ar fii o greseala sa nu spunem ce... gandim! Cateodata cuvintele spuse,scot la iveala si raspunsul la intrebarea ta... Ma bucur si iti multumessc ca ma citesti!