vineri, 7 martie 2014

Noi fata in fata




Nu mai privesc departe! Ma uit doar in jur si nu culeg nimic. Nu intind mana si nu visez. Nu astept sperante si nu mai caut. Doar privirea ta m-ar scoate din amorteala. Doar o sclipire m-ar face sa tresar. Doar bratele tale unice in jurul tau ma fac sa imi doresc un altceva…
Nu mai caut in gunoiul din preajma celor din jur pentru ca realizez ca il avem fiecare din noi. Trebuie doar sa iesim incet incet si sa constientizam ca se poate si altfel. Cuvintele urate sunt grele. Cuvintele frumoase sunt si mai grele.  Ochii tai umezi dezamagitori imi rup universal creat. Nu arat, nu suspin, nici nu surad. Iti caut un zambet si cand il zaresc simt ca sunt eu.
Mi-e greu sa cred ca si tine.Te dezamagesc ca si tine. Ma joc ca si tine. Rad ca si tine. Plang ca si tine. Am iluzii ca si tine. Nu mai am incredere ca si tine…
Suntem greu de salvat de noi insine…

Niciun comentariu: