duminică, 7 octombrie 2012

Alter ego




Nu caut averi. Nu caut nemurire. Nu caut imagini rupte din rai si nici momente din trecut. Nu caut viata de huzur si nici nu am neimpliniri. Caut clipe frumoase, simple, imbratisari patimase, viitoare relicve a unui trecut prezent.
Nu mai caut sa mor de durere pentru persoane dragi mie. Candva, stiu sigur, va exista cineva care va simti la fel. Care va cauta in suflet amintirea mea. Iar eu voi fii acolo. Nu mai caut sa ascult  glasul  linistii pe campuri uitate de lume, salbatice si indepartate.
Caut fir cu fir povesti care sa imi aduca ceva nou pentru a simti. Pentru a trai. Caut senzatia unei batai de inimi care sa trezeasca simturile. Caut sa ma adun de pe stancile vietii abrupte. Caut sa urc cat mai sus, tinandu-ma de ramuri, tinandu-ma de maini intinse care sa ma traga dupa ele pentru fiinta care sunt eu.
Caut pasiunea unei vieti tumultoase care sa ma invete sa ma potolesc. Caut ochi tristi pe care sa ii invat sa zambesc. Caut lacrimi pe fete fericite. Flori pe campuri sterpe. Vietati in locuri nestiute. Apa in deserturi pustii. Drumuri in necunoscut…

Niciun comentariu: