miercuri, 17 decembrie 2008

Pe panza lunii in cautari!


Unde esti?



Te caut printre stelele universului meu, printre randurile mele scrise, pe drumurile mele. Iti caut privirea, iti caut mersul, iti caut vorba. Unde esti? te caut printre visele mele nesfarsite, al caror inteles nu-l mai caut... pentru ca te caut pe tine... oare ce suflet ai de nu apari? Oare ce suflet ai de nu raspunzi cautarilor mele? unde esti de nu imi intinzi mana sa ma scoti din abisul din care cu buna stiinta m-ai afundat? Unde esti cautare? unde esti iubire? suflet incert si orgolios, suflet divin si ingratu?!
Unde esti ochiule sa imi arati calea catre El? Unde esti suflete sa-mi arati cum sa ajung la sufletul lui, al celui pe care il caut? Si totusi... ce caut???
Stelele nu mai imi vorbesc, luna nu mi se mai arata, zanele si-au ascuns chipul, iar vraja nu isi mai face efectul... Unde esti, invaluire a bratelor, sa iti simt caldura!

Ce pacat ca nu te regasesc in respiratia a tot ce ma inconjoara!... aripile imi sunt frante de durere, de cautare, de oboseala, de ganduri care ma chinuie... iar luna nu mi se mai arata...

Un comentariu:

MARIUS ALBU spunea...

tagore...,nu?
antetul tau

keep going;)